Varovanie: slovenský internet plnia tieto nebezpečné reklamy

Varovanie: slovenský internet zaplavujú tieto nebezpečné reklamy

Už ste ich videli? Zobrazujú sa na obrovskom počte stránok, aj tých najväčších slovenských portáloch ako Azet.sk, Atlas.sk, Centrum.sk, ba dokonca cez Google reklamu sa nekontrolovateľne šíria aj oveľa ďalej všade tam, kde by ste to ani nečakali. Najzúrivejšia bola minulý týždeň kampaň na liečbu krivej vystúpenej kosti na nohe, kde vám núkali zázračnú pomôcku za horibilnú dvojcifernú sumu, hoci sa dá celá vec kúpiť za jediný dolár. Bannery v tomto článku sú však oveľa nebezpečnejšie. Chcú aby ste jedli zázračné prášky, prípravky a tabletky pre zázračné účinky a ľudia tomu veria.

falošné reklamy, veľká kompilácia, richard

Bannery, ktoré vidíte, môžu byť nebezpečné!
Ľudia odmietajú čítať dlhé články, aj napriek tomu, že im môžu zachrániť život, peniaze, alebo len ďalšiu hromadu času strávenú riešením problému, čo s objednaným tovarom. Rozdelili sme preto jeden veľký článok na dva. Jeden orientovaný na reklamy samotné, druhý na vlastnosti cieľových stránok, ktoré vás navádzajú a presviedčajú nakúpiť a uveriť zázračným príbehom.

Čo na vás čaká po kliknutí na tieto reklamy? Venujeme sa v článku

Nie, nebudeme hodnotiť účinky pochybných prípravkov, ku ktorým sa vyjadruje len české ministerstvo zdravotníctva ako k nebezpečným prípravkom a u nás sa spí. Budeme riešiť spôsob, akým podvodníci útočia na ľudí. Práve tu v plnom práve môžeme tvrdiť, že ide o podvod a hneď pochopíte prečo.

Pripravte sa… ideme!
Pokiaľ potrebujete vysvetliť argumenty a spomínaný základ, na ktorom stavia toto tvrdenie, nuž teda nazrite na najčastejšie reklamy, ktoré sa momentálne zobrazujú a dáme si našu grafiku varovania ešte raz.

  1. Vidíte jedného muža na fotografii „PRED A PO“ v prvom riadku tretia v poradí? Tento mladík je ambiciózny chlapík menom Eric z Bostonu, ktorého celá fotografia je na stránkach http://tfwboston.com a stránkami a činnosťou motivuje aj ďalších, aby niečo so sebou spravili. Falošná podvodná reklama ho zneužila s tým, že údajne tohto (fotografia je ukradnutá, takže na cieľových stránkach podvodníkov už žiaden Eric z Bostonu, ale napríklad Karol z Bratislavy, Petr z Brna, alebo Andy z Katowic, hoci na reklame ešte Boston vidieť) mladíka nemajú v posilňovniach radi, lebo prišiel na metódu, ako získať svaly rýchlo a doma. Nedajte sa oklamať. Len tak mimochodom – originál z Bostonu túto fotografiu zavesil ako príklad toho, ako sa podvádza a ešte mu fotografiu iný podvodník potiahol. Zobrazuje na nej totiž časový rozdiel 5 sekúnd. Rozdiel je v napnutých svaloch a svetle.
  2. Pani s páskou pred očami v strednom riadku na prvej reklame vôbec nevie svetové jazyky vďaka tejto metóde po jednej hodine používania. Sprostosť. Jej tvár je zneužitá, v skutočnosti dáva vyjadrenie k niečomu celkom inému na videu tu: https://vimeo.com
  3. Druhá fotografia v strednom rade s rozdelenou tvárou na neoholeného a oholeného vôbec nie je ukážkou fungovania „náhodne objaveného spôsobu na získanie brady za 15 minút“. Niečo také je nemožné, neexistuje jediná šanca ako niečo také docieliť za deň, nie to ešte 15 minút. Fotografia pochádza z fotobanky Shutterstock a výrazne ju využívala kampaň Intensa napríklad tu: https://intensa.pro
  4. Za debilitu a drzosť zároveň a to poriadnu možno považovať zneužitie fotografie ženy na reklamách, ktoré tvrdia, že žena schudla 19 kilogramov behom mesiaca a hovorila o tom v TV (na kompilácií nebezpečných reklám ide o štvrtú v strednom riadku). Tá fotografia pritom zachytáva oveľa vážnejšiu tému. Ide o Egypťanku Riham Said, ktorá verejne odhalila svoju tvár a bolo kvôli tomu medializované náboženské “rošambo”, ktoré nechceme riešiť… Pravdivý originál je napríklad tu: http://www.bizpacreview.com
  5. Zalepený ksicht na fotografii hore smeruje na prípravok Lefery. K nemu sa vyjadrilo české Ministerstvo zdravotníctva a vo vyhlásení ho považuje za nebezpečný výrobok, ktorému chýbajú potrebné testy, popis a vlastnosti. Dostáva sa do strednej Európy cez absolútne neznámu sieť. O kozmetike Lefery si pohľadajte v Googli ďaleko zaujímavejšie príbehy a varovania.
  6. Dievča na tretej fotografii v spodnom riadku je toľko krát kopírované v rôznych magazínoch a na rôznych stránkach venovaných ženskému fitness, že od roku 2009 je ťažké vypátrať, kto to je a odkiaľ. Lenže ak v roku 2014 prichádza kretén, ktorý tvrdí, že toto je Mária z Košíc, ktorá použila inovatívnu metódu na chudnutie – inovatívnu, čiže novú a fotografia je používaná celé roky v USA a Poľsku, na Slovensku 4x len za posledný rok, ťažko môžeme veriť, že je čo i len slovko pravda na tej reklame. Originálna snímka je napríklad tu: http://phenolot.com/
  7. Chlapík s tetovaním v podobe kríža je zneužívaný vo veľkom meradle. Po celom svete jeho fotografie radi zneužívajú rôzne prípravky a každý jeden sa pýši, že schudol vďaka nim. Pobaví aj tento falošný web, na ktorom všetky informácie sú presne o tom, o čom hovorí desiatka bodov v tomto článku. Viz: http://www.consumerproductexposed.com a kdeže sa ešte fotografie objavili? Napríklad na: http://hollywoodphysique.org/
  8. Pokiaľ kliknete na akúkoľvek z týchto reklám, dostávate sa na stránky, kde je podobného obsahu o 785% viac. Písali by sme rozbory celé týždne. Kliknite si pokojne na tieto stránky, no skôr ako pre účel objednania sa pozorne dívajte na obsah, ako veľmi je podobný s inými zázračnými metódami, ako veľmi a čím všetkým sa snažia ľudí oklamať a beztrestne.

Upozorňujeme, že článok vznikol na základe reálneho podrobného štúdia tejto obrovskej siete, ktorá operuje niekoľko rokov. Zálohovaných máme viac ako 80 webstránok a ich podvodných prvkov, viacero zdrojov odkiaľ pokradli fotografie a emailov ľudí, ktorých sme upozornili, že ich fotografie zneužíva iná strana. Pre tvrdenie, že ide o podvod máme jednoznačné materiály a podklady. V žiadnom prípade sme nikdy nepoškodili nikoho dobré meno a ani nikoho podnikanie. Dobré meno môže mať len firma, ktorá existuje a nejaké meno má. Táto firma je celkom neznáma a tak nejde o žiadne poškodenie dobrého mena, ani protiprávne jednanie z našej strany. Základom, aby sme niekoho dobré meno mohli poškodiť a jemu uškodiť je, aby bolo jasné o aký subjekt ide a koho ide. Tým, že sa zodpovedné osoby a subjekty maskujú dodávajú popisu celého problému len čerešničku na torte.

V spolupráci s HOAX.sk, JS, MS, KD.

Varovanie: slovenský internet zaplavujú tieto nebezpečné reklamy
Ohodnoť tento článok
Pod autorom ZN.SK vychádzajú články externých redaktorov a články viacerých autorov súčasne. Neraz vám tak prinášame rozsiahlu tému, alebo článok neobvyklý voči ostatnej našej tvorbe.
Viac:
Dáždnik
6 dôkazov toho, že Slováci nevedia používať dáždnik

telefón za volantom, šoféri
TOP 10 hovád za volantom, ktorým ďakujeme za zápchy

Jaskynný systém a jaskynný vzduch
Jaskynný vzduch a bežný vzduch, to je poriadny rozdiel

Zavrieť