Glami spustilo prvý vyhľadávač udržateľnej módy v Európe - Zaujímavé novinky ZN.SK

Glami spustilo prvý vyhľadávač udržateľnej módy v Európe

Nový medzinárodný projekt GLAMI.eco pomáha zákazníkom v celom regióne objavovať udržateľné značky z rôznych e-shopov na jednom mieste.

Bratislava, 3.12. 2019 – Podľa zistení prieskumu, ktorý v tomto roku realizoval módny vyhľadávač GLAMI.sk, 70 % zákazníkov túžiacich po udržateľných kúskoch nevie, kde ich má hľadať a nakupovať. Nízke povedomie o udržateľných značkách vytvára najväčšiu bariéru pre nákup takejto módy. A práve na tento problém sa zameral GLAMI.eco – nový projekt, ktorý pomáha zákazníkom objavovať udržateľné značky a zorientovať sa v ich zodpovednom prístupe k produkcii oblečenia aj pracovným podmienkam pri jeho výrobe.

udržateľná móda

Nová medzinárodná platforma

Nová medzinárodná platforma je inciatívou vyhľadávača módy GLAMI, ktorý poskytuje široký výber produktov z rôznych módnych e-shopov na jednom mieste. Aktuálne je zastúpený v 14 krajinách, vrátane Slovenska, Českej republiky, Bulharska, Brazílie, Chorvátska, Grécka, Maďarska, Nemecka, Francúzska, Slovinska, Španielska, Turecka, Rumunska a Ruska.

GLAMI v uplynulých mesiacoch šírilo povedomie o udržateľnosti, predstavilo intuitívne vyhľadávanie naprieč materiálmi a tiež praktického sprievodcu materiálmi. Tiež začalo upozorňovať na lokálne značky a ich príbehy vo všetkých krajinách, pričom Česká republika a Slovensko boli medzi prvými lastovičkami. Tento krok získal pozitívnu odozvu, a tak vznikla platforma GLAMI.eco, exkluzívne zameraná na udržateľné značky.

O udržateľnosti, čiže aj o budúcnosti

GLAMI.eco vznikla ako projekt mladého tímu, ktorý verí, že udržateľná móda je tou správnou cestou do budúcnosti. „Ako platforma, ktorá združuje 3000 e-shopov a viac ako 25 miliónov návštevníkov mesačne v celkovo 14 krajinách, máme veľký priestor propagovať zodpovednú módu. V tomto okamihu už máme 120 udržateľných značiek na jednom mieste a sme si istí, že to je iba začiatok.” upresnil Tomáš Hodboď, CEO módneho vyhľadávača.

„Našou misiou je zhromaždiť a organizovať všetku udržateľnú módu na jednom mieste, aby mal každý šancu takéto produkty objaviť a zároveň sa naučil niečo nové o téme udržateľnosti. Možnosť spoznať príbehy značiek tiež pomôže dospieť pri nákupoch k zodpovednejším rozhodnutiam,” dodáva.

udržateľná móda

Zodpovedné nakupovanie Slováci preferujú čoraz viac – 31 % respondentov v prieskume GLAMI deklarovalo, že ich nákupné správanie je ovplyvnené udržateľným prístupom k móde, iba 7 % uviedlo, že im je udržateľná móda ľahostajná. Takisto aktívne vyhľadávame informácie o téme udržateľnosti. Vyhľadávanie “udržateľnej módy” za posledných 5 rokov stúplo o 46 %, tvrdia Google trends data.

GLAMI.eco je marketingový nástroj, ktorý produkty nepredáva, ale na jednom mieste zhromažďuje ponuky udržateľnej módy z rôznych e-shopov a nezávislých značiek po celom svete. Táto nezávislá platforma nie je spojená so žiadnou konkrétnou značkou. Výrobcov vyberá podľa nasledovných kritérií:

  • použitie organických, rozložiteľných alebo recyklovaných materiálov
  • výrobné procesy neškodia životnému prostrediu
  • pracovné podmienky aj zaobchádzanie so zamestnancami sú férové, etické a je zabezpečená bezpečnosť pri práci
  • transparentnosť výrobného procesu
  • značka je držiteľom niektorého z medzinárodne uznávaných certifikátov (napríklad GOTS, Fair Trade, Blue Sign)

O GLAMI:

6 rokov práce | 14 krajín | 3000 e-shopov | 12 miliónov produktov | 25 miliónov návštevníkov mesačne

GLAMI je vyhľadávač módy, ktorý spája milióny zákazníkov a stovky rozdielnych značiek a e-shopov pod jednou strechou. GLAMI výrazne zjednodušuje objavovanie a nakupovanie módy vďaka použitiu umelej inteligencie, ktorá umožňuje smart produktovú klasifikáciu a personalizovaný výber módy. „Fast-growing startup n.20” v CEE podľa Deloitte.

Tlačové správy
Tlačové správy a články našich partnerov, partnerských portálov a organizácií. Nahliadnite do noviniek rôznych služieb, príprav podujatí a noviniek v komerčnej sfére. Aj Vaša zaujímavosť, činnosť, alebo výrobok, môže byť v článku. Napíšte nám.
Viac:
sklenarikova krst knihy
Adriana Sklenaříková Karembeu inšpiruje ako byť a zostať TOP

Michelangelo a socha Pieta z Vatikánu
Pieta, jediné dielo, pod ktoré sa Michelangelo podpísal

Rezeň a schnitzel
Vplyvy, ktoré ovplyvnili slovenskú gastronómiu 20. storočia

Zavrieť