Bonami otvára svoju druhú bratislavskú predajňu. V Eurovea

Bonami otvára svoju druhú bratislavskú predajňu. V Eurovea

V poradí druhú predajňu otvára e-shop Bonami v nákupnom centre Eurovea. Jej otvorenie je naplánované štvrtok 29.7.2021. Po pol roku od otvorenia prvej kamennej predajne v bratislavskom Avione  prichádza Bonami s ďalšou pobočkou, tentoraz v nákupnom centre Eurovea, ktorá privíta prvých zákazníkov už vo štvrtok 29.7. 2021.

Bonami Eurovea

Pobočka Eurovea

Do Eurovey sme sa rozhodli situovať novú kamennú predajňu z dôvodu lokality. Eurovea denne priťahuje aj vďaka promenáde, kaviarňam a reštauráciám veľa ľudí.  Chceli sme byť trochu bližšie zákazníkom z centra Bratislavy, pre ktorých môže byť prevádzka v Avione od ruky”, vysvetľuje Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Koncept predajne je rovnaký ako v Avione, a teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, prezrieť stovky  produktov, kúpiť čokoľvek z  širokej ponuky na webe alebo vrátiť produkty, ktoré im nevyhovujú. “Rozdiel môžu zákazníci vnímať predovšetkým v sortimente. Do novej predajne sme sa rozhodli umiestniť prémiovejšie značky,” hovorí Pavel Vopařil.

Bonami Eurovea

Druhá predajňa je špecifická aj tým, že si ju v Bonami sami navrhovali na mieru, a to vrátane všetkého vybavenia. V predajni opäť funguje prepojenie online a offline nákupného zážitku v omnichannelovom riešení – ponuka je prepojená s e-shopom. Každý produkt má svoj QR kód a všetky informácie o možnosti objednania online, ako počet kusov, varianty produktu a cenu.

Kamenná predajňa aj ako výdajňa objednávok

Kamenné predajne majú podľa Bonami slúžiť zákazníkom ako inšpirácia, ponúkať poradenstvo, možnosti okamžitého nákupu či objednávky. Rovnako fungujú ako výdajňa tovaru.

“V súčasnej dobe je spúšťanie kamenných predajní možno nezvyklé, v Bonami však veríme, že táto situácia nebude trvať večne. Nášmu segmentu sa počas pandémie  darilo, a preto sme vo veľkom investovali aj do skladových zásob, ľudských zdrojov či do zlepšovania služieb. Kamenné predajne sú tiež spôsob, akým môžeme byť ešte bližšie k našim zákazníkom. Môžu si materiály ohmatať, konzultovať svoj výber s kvalifikovanými zamestnancami alebo urobiť  správne rozhodnutie napríklad pri nákupe drahšej sedačky, ktorú mali možno obavy zakúpiť si online,” uzatvára Pavel Vopařil.

O Bonami:

Bonami je online platformou pre predaj prémiového nábytku, dekorácií, módnych doplnkov, darčekov, hračiek a potrieb pre celú domácnosť a záhradu. Spoločnosť bola založená v roku 2013 Václavom Štruplom a je súčasťou českej investičnej skupiny Miton. Z pôvodného modelu časovo obmedzených predajných kampaní prešiel e-shop Bonami na stálu ponuku. Tá je pravidelne dopĺňaná o nové produkty, s viac ako 25 000 produktami skladom. Bonami spolupracuje s top dizajnérmi a dodávateľmi produktov z celého sveta. V jeho portfóliu zákazníci nájdu napríklad značky Karup, Lyon Beton, Woodman, Hübsch a PreSpánok. Bonami pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku.


Tlačové správy a články našich partnerov, partnerských portálov a organizácií. Nahliadnite do noviniek rôznych služieb, príprav podujatí a noviniek v komerčnej sfére. Aj Vaša zaujímavosť, činnosť, alebo výrobok, môže byť v článku. Napíšte nám.
Viac:
Milan Rastislav štefánik 0 eur bankovka
Milan Rastislav Štefánik aj na zberateľskej 0 euro suvenir bankovke

stolová hra Susedia na cestách
Stolová hra Susedia na cestách, zahrali sme si TV seriál v hernej podobe

Tour de france
Sagan má jasný cieľ na Tour de France 2016, kto neprečíta – nevie

Zavrieť