Recenzia Deep: skutočné dobrodružstvo pod hladinou - ZN.SK

Recenzia Deep: skutočné dobrodružstvo pod hladinou

Do kín prichádza novinka, animovaná komédia od tvorcov známeho Madagaskaru a rozprávky Angry birds. Tentokrát v hlavnej úlohe malá chobotnička Deep. Neposedný, tvrdohlavý a zvedavý záchranca. To, že pôjde o poriadne dobrodružstvo je jasné už od začiatku. Celý príbeh sa totiž odohráva pod hladinou oceána a hlavnou úlohou je zachrániť kolóniu morských živočíchov.

rozprávka Deep

Svet bez ľudí a zaplavený vodou

Animovaná komédia „DEEP: Dobrodružstvo pod hladinou“ prináša podvodnú zábavu na viac ako jeden nádych. Príbeh rozpráva o tom, ako Zem zaplavili nekonečné oceány, celé ľudstvo sa odsťahovalo a život na dokonalej modrej planéte riadia prapodivní tvorovia z hlbín. V jednej takej podmorskej kolónii žije chobotnička Deep, neurotická kreveta Elis a nemotorný morský čert  Evo. Traja najlepší kamaráti znamenajú pochopiteľne trikrát viac nezbedností. Tou poslednou to už skutočne preženú. Ich idylickému údoliu hrozí zánik a preto sa partička kamarátov vyberie hľadať záchranu a zachrániť to, čo nechtiac zapríčinili. Cestou sa k nim pridá muréna rovnako hladná ako osamotená a dohromady objavia vodný svet, o ktorom nemali doposiaľ ani poňatia. Po ceste za dobrodružstvom ich čaká množstvo zážitkov. Cestu im skríži herečka na Titanicu, rybie zombies, rapujúca armáda krabov na Brodwayi, či diabolský tučniak, ktorí má s nimi svoje vlastné plány. Nakoniec objavia nečakané tajomstvo a dostanú šancu obnoviť zašlú slávu oceánov a zachrániť svoju kolóniu na čele s Deepovým starým otcom a vládcom Krakenom.

recenzia Deep

Keď je všade voda, dobrodružstvo je mokré

Príbeh je sám o sebe zaujímavý. Najmladších divákov určite neunudí, keďže sa v ňom stále niečo deje. Rozprávka je trefne doplnená pesničkami, ktoré v slovenskom znení naspievali Kamil Mikulčík a Patrik Vyskočil. Vtipné tance a momenty pobavia nie len najmenších. Známy Nemo spolu s Dory a ďalší nasledovníci, ktorí pod vodou naozaj žijú, ukázali, že morské hlbiny sú preplnené veľkými i malými príbehmi, dobrodružstvom a dobrou náladou. V tomto Deep určite nezaostáva. Animovaná rozprávka prepracovaná do najmenších detailov. Poňatá v modernom podaní, tak aby čo najviac a najlepšie zaujala dnešné deti. V slovenskom znení budeme mať možnosť počuť skvelých slovenských hercov. Pod vedením režisérov Michala Spišáka a Ivana Predmerského sa predstavia mená ako Peter Sklár, Juraja Hrčka, Zuzana Šebová, Lukáš Latinák, Romana Pomajbo a mnoho ďalších. Zábavné morské dobrodružstvo si v kinách môže divák vďaka Bontonfilmu vychutnať už od 18. mája 2017.

Dĺžka: 92 min.
Žáner: animovaný/ rodinný/ komédia
Premiéra: 18. mája 2017