Dnes má takmer každá firma svoju vlastnú webovú stránku. Kým niektoré sa pre málo skúseností a predražené ceny výrobcov niektorých riešení pustia do prevádzky blogov na bezplatných systémoch, iní si nechajú svoje stránky vyrobiť niekomu doma, ľuďom, ako sme my, alebo profesionálom. Aj medzi profesionálmi sa však nájdu takí, ktorí vám síce stránky dodajú, no zisťujete, že ani po mesiaci k vám nechodí nikto a do Google ste sa dostali až po dlhom čase, keď ste sa zúfalo snažili na svojom Facebooku presvedčiť priateľov, nech sa prídu na stránky pozrieť. Dostať sa do Google pre mnohé firmy znamená existovať a fungovať. Nebyť v Googli môže znamenať zastavenie predaja aj fungovania firmy a to Google veľmi dobre vie.
Ako teda dostať čerstvé stránky ihneď do Google?
Pri stránkach platia zásady:
vaše stránky musia byť bezpodmienečne funkčné a naplnené originálnym obsahom. Vyhnite sa textu na obrázkoch a používajte čitateľný text, minimum flash grafiky, najlepšie žiadnu flash grafiku a vyhnite sa najlepšie aj množstvu pochybných systémov, ktoré vám síce dajú priestor, no na stránku vám umiestnia vlastnú reklamu, ktorá neraz je aj v googli vidieť lepšie, než obsah váš.
neblokujte vyhľadávače pomocou súborov robots.txt a ani v metatagoch. Inak povedané, pokiaľ ste si stránky objednali a postupne dopĺňali, môžu mať takéto nastavenia pre prípad, aby ľudia zatiaľ neobjednávali a stránky náhodou nenašli. Kontaktujte programátorov aby viditeľnosť pre vyhľadávače skontrolovali.
Až keď máte funkčné stránky, vlastný obsah a nekopírované texty, až teraz má zmysel dostať vaše stránky do Google vyhľadávania.
Pri registrácii platia zásady:
Google si vašu stránku nájde pokojne aj sám, ak na ňu odkazuje dostatok správnych odkazov, čiže fóra, ktoré komunikujú k danej téme, iné podobné stránky, alebo katalógy firiem. Občas dokonca stačí, aby sa o vašej stránke hovorilo na Facebooku a cestu k nim si nájde.
Ak sa stále nedokážete vo vyhľadávači nájsť, skúste vyplniť jednoduchý formulár, napríklad ihneď po spustení a dokončení stránok. Nájdete ho (Google) na tomto odkaze a to jediné, čo potrebujete, je zadať svoju adresu stránok a následne prepísať ochranný kód. Google následne vaše stránky navštívi a pridá do výsledkov vyhľadávania.
Nezostávajte len pritom. Siahnite aj po ďalších vyhľadávačoch ako sú seznam.cz v Čechách, Bing v USA a množstvo ďalších. Pre bod 2. aj 3. sa dá použiť automaticky formulár na regist.er.cz, ktorý to vlastne spraví v niekoľkých vyhľadávačoch aj za vás.
Zo slovenských katalógoch stoja za to katalógy Azet.sk, Zoznam.sk, Surf.sk, Centrum.sk pre firmy, pre nekomerčné projekty Azet.sk, Surf.sk a radi privítame odkaz aj u nás na Katalogstranok.sk a katalog.link. Ak vás priamo oslovujú katalógy s ponukou na platenú registráciu, za posledné roky toto svedčí o podvodných praktikách. Správny katalóg vás nikdy neosloví, vystačí si s reálnymi skúsenosťami a potrebami firiem. Podvodné katalógy a tie, ktoré nemajú dobrú povesť, samé hľadajú firmy a rôznymi ťahmi hlavne na menej skúsenných ľudí, lákajú peniaze za v skutočnosti bezcenné registrácie.
Ohodnoťte článok post
Tomáš Šéfredaktor magazínu ZN.SK, nadšenec pre Slovensko, jeho kultúru, zaujímavosti historické aj nehistorické, svet ako taký, aj vedu a techniku. Zaujíma ho viacero oblastí, svetové kuriozity, rekordy, aj cestovanie. Aj preto sa snaží o tvorbu nevyhradenú len na jednu oblasť.
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
0 komentárov