Zombie reklama na aplikáciu Slido je pre USA, ale baví aj Slovensko

Meeting Zombie SLido spot

Slovenskí vývojári aplikácie Slido, ktorú poznáme niekoľko rokov ako cenného spoločníka na rôzne konferencie a školenia, prípadne pre online porady a webináre, expanduje. Pripravila dokonca nový videospot s tematikou Zombie a ním chce osloviť americký trh. Keďže spot zaujal už Slovensko, je nepochybné, že úspešným bude aj za oceánom.

Meeting Zombie SLido spot

Zombie letia

Tematika Zombie letí. Presviedčame sa o tom opakovane. Pohrávať sa s tematikou zombie ako synonymum pre nudnosť a fádnosť ale môže vyjsť. Ako marketingová stratégia, ktorá využíva populárnu tému, vie zaujať už len zo zvedavosti. Keď si však pozrieme aj vyhotovenie, spleť viacerých etník, typov ľudí a kvalitatívnu stránku, ide o pekný počin, ktorý by mohol konkurovať mnohým reklamám aj v našom TV prostredí. Najmä nami nenávidené reklamy s červeným čerto-chlapom, ktoré u detí vyvolávajú otázky „čo je to erekcia“ by sme radšej videli zombie reklamu na Slido. Autori reklamy vtipne pojali aj pomenovanie pre niektoré druhy zombíkov… napríklad scrollerov poznajú mnohí vyučujúci medzi študentami… lebo zapnuté sú dve zariadenia a to školské len z povinnosti.

Čo je Slido?

Slido nachádza využitie pri kladení otázok, prieskumoch, alebo pri živej komunikácií ako doplnok počas videokonferencií a konferencií naživo. Využitie nachádza vo vzdelávaní, pri prednáškach, ale aj pri práci a obchodných stretnutiach. Zaujímavosťou však je, že je známy po celom svete. Jeho sídlo je v Polus Tower 1 v nákupnom centre VIVO! Na Vajnorskej ulici v Bratislave.

Mohlo by zaujímať tiež:
Tomáš Šéfredaktor magazínu ZN.SK, nadšenec pre Slovensko, jeho kultúru, zaujímavosti historické aj nehistorické, svet ako taký, aj vedu a techniku. Zaujíma ho viacero oblastí, svetové kuriozity, rekordy, aj cestovanie. Aj preto sa snaží o tvorbu nevyhradenú len na jednu oblasť.